Foo fighters / Nirvana

Just nu sitter jag och Krikke och kollat på en dokumentär om Foo fighters. De snackade mycket om Nirvana först och fy fasikan va Nirvana är bra! Har väldigt många roliga minnen på den tiden när man lyssnade på Nirvana :) Ja jag har sagt det förut, jag vet. Dokumentären har iaf bara hållt på sedan 23.00 så klicka över till 6:an och kika vet ja. Intressant ju!

Jag har verkligen inte hört lika mycket med Foo fighters som jag gjort med Nirvana men endel har man ju hört och vissa låtar är väldigt bra med dem! Här är en av dem, ni känner säkert igen den!



Kommentarer
Postat av: emma

Fastnade framför tvn på grund av dokumentären :) var jättebra och intressant men nu är det läggdags!

2011-06-26 @ 23:34:07
URL: http://emawa.blogg.se/
Postat av: The one...

Hejsan jag vet att detta inte kommer vara den bästa frågan men, har du/ni lagt ner eran grupp Kick? Jag har precis fått reda på att ni "finns", så man är väl lite sen kanske men ändå. Tycker iaf att låtarna ni har gjort är väldigt bra och är väl inte sämre att ni är från samma län som en annan ;) Tacksam för svar / ..and only

2011-06-27 @ 00:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0