Dumma blogg.se!

Har mms:at in inlägg till er idag och inget av dem har kommit upp ju! Störande när man ändå vill hålla er uppdaterade. Men de kanske dyker upp i natt, som de gjorde förra gången när de inte gick att få in dem i bloggen.

Nyligen fått i mig mat iaf och ska nu fortsätta med mitt plock här hemma. Jag skrev i ett inlägg att jag hittat två korgar idag och att det nu bara är att få i allt som ska i! Tog kort och mms:ade in men ja som sagt så har det ju inte kommit in ännu. Tar lite kort med vanliga kameran så ni får se sen också ska jag ta på lite av shoppingen. Köpte även lite saker idag som är bra att ha och behagligt att ha på, under och efter förlossningen.

Vi hörs sen, måste bli klar här. Ser ut som någon släppt en bomb i vardagsrummet med blöjor och baby-stuff :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0