Dåså!

Pizzan är svald, tvn rullar på och jag funderar på att fortsätta frossa. Ta fram en liten skål med chips kanske, men jag känner mig själv och då blir det några fåtal chips sen vill jag inte ha något mer :P Tröttnar ju hur snabbt som helst på chips! Ska kolla om det finns några minimorötter kvar i kylen ist att frossa på. Nyttigare än chips så bara det är väl ett plus antar jag :P

"Föd nu då!!" - Krikke.  (Jo men om det vore så lätt :P haha)

Nu snart är det Livet på BB. Jag som väntat på programmet får mig att tänka på dagen då J fick åka upp till förlossningen för att lillkillen ville ut. Hon hade suttit och väntat på att Solsidan skulle börja kl 20.00 och till det skulle hon äta en fruktsallad som stod redo i kylen. Ja som ni nog förstår så blev det varken solsidan eller fruktsallad då hennes vatten gick 19.15 och efter det tog det fart ganska snabbt, så det va bara för dem att åka mot förlossningen de :) hehe. Jag som känner kära J väldigt väl är inte förvånad över att hon va himla besviken att hon inte fick äta den där fruktsalladen som hon så länge hade väntat på att få ta fram till roliga Solsidan :P haha. Tur att inte frukten tog slut här i världen och att programmet faktiskt går att ladda ner ;) hehe! Jag kanske ska knyta ihop påsen och säga att jag som längtat efter detta program (även om jag hade föredragit En unge i minuten) skulle bli lite ledsen om mitt vatten skulle gå nu och jag skulle missa programmet ;) Men gärna efter programmet, inga problem :P haha!


Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

minimorötter är gott! :)

2011-06-16 @ 08:45:32
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: fia

haha det är en sån konstig känsla när vattnet går, bara foorsar.



nää, tror inte det heller.. men nu kan det inte vara många dagar kvar tills bf? säger det igen, är sååååå avis på dig, en sån jävla mäktig upplevelse!

2011-06-16 @ 09:28:09
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0