Dagen efter!

Såhär dagen efter så känner jag enbart BLÄ för det där jäkla te't. Kommer nog inte bli många koppar druckna av det där inte :P Fy tusan! Någon annan som gillar hallonbladste? Det i påse då, har hört att det i lösvikt ska vara äckligare men nyttigare.

Nu sitter jag framför tvn och det va ungefär.. ..  .. .. så mycket att titta på så drog på tv4 där det är Titta hon snackar också. Lite kul att se den fejkade babyn i magen ligga där och fundera på vad som händer. Gör min lilla plutta det också tro? ;) hehe. Hennes mamma och pappa undrar iaf vad som händer då vi vill att hon ska komma NU! Krikke's tur tal, eller nummer som han gillar väldigt mycket är 18 och idag är det ju den 18:e så varför inte få en bebis idag? :) Men sån tur har vi nog inte :P Ska säga er att jag har några datum i huvudet som jag gillar. Varför det är just dem vet jag inte men det är iaf 18:e, 19:e, 21:a och 23:e. De datumen känns bra på något sätt. Vi får väl se om hon kommer på något av dem!

Har rostat mig lite bröd med ost och marmelad på, mums! Älsklinge ligger fortfarande i sängen och sover. Ville inte väcka honom när jag gick upp så jag smög ut till soffan och drog på datorn ist! ;)

Jag hittade en förlossningsserie igår som jag kikade två avsnitt på. Nu är jag sämst på Norska men det va ändå kul att se det. Här är länken för er som gillar och vill se olika förlossningar :) http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/285193/  En del har frågat mig hur jag kan sitta och titta på sånt, om jag inte blir nervös. Nervös blir jag väl inte, mer förväntansfull. Även om någon får ha en lite svår förlossning så blir jag inte rädd av det utan mer medveten om att det faktiskt kan ske vad som helst och att man nog får vara ganska öppen med det även om man ligger där och vill krysta och ha en drömförlossning. Man måste komma ihåg att ingen är den andra lik och alla uppfattar saker på olika sätt! Jag hoppas självklart att min förlossning ska gå snabbt, som min mammas gjorde med mig. Men man vet ju aldrig och det är lika bra att ha ett öppet sinne för vad som kan ske och att det faktiskt kan dra ut ordentligt på tiden ibland. Men jag hoppas hoppas att slippa ligga med hårda värkar i flera dygn, sådant kan inte va kul alls :P Men nej, nog babblat om det. Lite mer rostat bröd och tv för min del nu. Update You Later.



Vattenfylld och svullen, ohja!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh,vad härligt.. lycka till nu!!



Har du lust att hjälpa mig lite snabbt med en sak??

Skulle du kunna gilla den här butiken på facebook + bilden på min sons Ior?

Jag länkar jag dig i min blogg!



Vi har då chansen att få vinna en ny Sulkyvagn.

Vore super snällt!



Klicka på länken här:



http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fbid=10150329381679899&set=o.134948459896859&type=1&theater



Ha en fortsatt bra dag!

2011-06-18 @ 14:53:10
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Grattis till bebisen i magen :)

2011-06-18 @ 18:43:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Louise -Lokes mamma

Höggravid och snygg endå :-)! Jag började dricka teét typ när jag gått 2 dagar över tiden. Jag tyckte de va riktigt gott, hade lösvikt :-) dock verka dd inte funka på mig för att snabba på de hela då ja födde 15 dagr över tiden ^^

2011-06-19 @ 00:41:35
URL: http://loojsen.blogg.se/
Postat av: frida

Jag titta oxå på såna program när Noel låg i magen å fick samma fråga då oxå hehe.. Jag tyckte de va skoj å kolla på å ist för å bli rädd så längtade jag bara mer på min förlossning för va nyfiken på hur min skulle bli :p

2011-06-20 @ 13:26:03
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0