BF + 2

Andra övergångs dagen är då här, känner inget som påvisar att hon vill ut just nu. Tråkigt tråkigt men hon tar väl den tid hon vill! Jag vill ju dock inte gå över mer än 1 vecka, det räcker MER än väl tycker jag. Menar dag 2 är här och tålamodet tog slut för ungefär 2 veckor sedan haha, nej men nästan! Man vill bara att det ska dra igång så vi får vårt första möta med vår bebis snart. Ni ska veta att varje övergångsdag är som en vanlig dag för mig, MEN varje morgon vaknar man något besviken över att inget hänt och man tycker att dagen ska bli spännande ifall de kanske drar igång under dagen/kvällen.. men inget. Antar att det blir samma idag.. Suck för det!


Kommer ni ihåg den lilla lilla bulan? :) hehe

Tänkte visa er lite som är nytt till pluttan, både praktiska saker och kläder, men just nu har jag inga bilder på det så ni får vänta tills lite senare idag. Fick ju massa av svärmor när hon varit i Ullared men Krikke har lagt in allt de så allt de får ni tyvärr inte se, men lite av det och även två saker hon fick av min mamma härom dagen. Det ni inte fått se eller får se kommer ni ju tids nog få se ändå :) Men lite kan vi allt bjuda på sen! Vi hörs då mina vänner!

Fortsätt skriv frågor i Blogresponse rutan som ni har till höger. Klicka bara på Fråga, jag svarar! så kommer rutan upp där ni kan ställa er fråga!


Kommentarer
Postat av: Sylvia

TSS, själv gick jag över tiden med 16dagar. Eller ja, jag blev igångsatt och min lille kille kom den 16.e dagen. Då var jag RUSKIGT trött på att vara gravid och FÖRJÄVLA trött på att alla skulle komma med smarta kommentarer såsom "h*n kommer nu snart, håll ut". Då ville jag nog be alla dra åt helvete. Den ilskan kom dock inte förns efter 7-10dagar över tiden. Inte roligt någonstans. Hade jag inte blivit igångsatt hade han nog stannat ännu längre :P

2011-06-23 @ 19:42:35
URL: http://syliam.blogg.se/
Postat av: jessica

Vet precis hur du känner! Jag gick över 9 dagar innan något började hände, men det dröjde dock ytterligare 2 dagat innan han kom ut ;)

2011-06-23 @ 20:20:06
URL: http://whtaboutjessica.blogg.se/
Postat av: Sanne - Ensamstående mamma till Lykke

Åh! Jag minns det såååå väl! :-)

2011-06-24 @ 20:20:29
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0