Babyshower!

Hur gulliga vänner har man inte då? Jag var på stan med mamma och hon tjatade om att åka ut till Elena och hennes mamma på en fika eftersom jag ändå skulle hjälpa Elena med lite sångträning och så. Efter ha haft lite ont i rygg och mage kände jag väl att jag inte va så superpigg på det men de gick över efter ett tag så vi drog oss ut till Elenas och hennes mammas place (där Elena bor för tillfället), och tur va väl det!

När jag klev in så hälsade jag på Maria och tänkte att de blir väl lite fika och sådant innan ja hjälper Elena med sången. När jag klev ut på verandan, svullen och osminkad så möts jag av många flickors leenden, kameror, presenter och ballonger! En SUPRISE bara för mig :D, de har ordnat en babyshower för mig! Det va så jag ville gråta men jag va så himla chockad, jag hade ju verkligen inte förväntat mig det där! Jag visste inte vad jag skulle säga, jag bara log och såg inemellan väldigt chockad ut tror ja :P hehe.

Vi fick god mat i form av köttfärspaj med sallad och god dressing. Alltså underbart gott va det, det receptet ska jag ha!! :P Fick jättegod jordgubbstårta som Elena gjort. Jag tog en jättestor bit.. och då menar jag jättestor!! Det va inte riktigt meningen så fick dela med Lina, hehe :) De körde en liten lek om att gissa hur stor jag är runt om i midjan. Alla fick klippa till sitt snöre och gissa. Zigge var närmast och var endast några få mm ifrån. Bra där Ziggis ;) Fick massa fina presenter som kläder till T, presentkort till mig, ett halsband med mitt, krikke's och T's namn, tavla, blöjtårta, Adidas skor till T, canvas tavlor med färg och roller att rolla T's händer eller fötter och göra tryck på tavlorna, en snutte med en kanin och söta galgar till hennes garderob! (tror jag fick med allt nu?) Lite bilder kommer här nedan, ni får se mer längre fram när jag fått alla bilder :)
















T's namn står på skylten men ni får ju vänta med det tills hon tittat ut :)





Presenterna!


Tavlan som Linda Blom gjort till oss :)


Halsbandet med våra namn på :) Linda och Krikke står det på ringen och på brickan står lillans namn och ett hjärta men jag har suddat ut bokstäverna endel, men som sagt snart får ni ju veta :)


Blöjtårtan (inte så bra bild men får duga) med ett T och ett hjärta i :)
Lina som gjort!




Tusen tusen tack för idag tjejer, och även tack till er som inte kunde komma men som sms:at och varit söta ang dagen. Ni är super allihopa :) Är verkligen helt rörd av detta, tycker det va riktigt fint gjort av er och jag är så glad som har er :) ♥ Nu har jag verkligen fått ett himla bra "avslut" på min graviditet så nu får pluttan gärna komma till oss :)


Kommentarer
Postat av: elin

Åh vilka underbart snälla vänner du har! :D

2011-06-13 @ 23:01:39
URL: http://esahlen.blogg.se/
Postat av: vildängel

Å VAD KUL !



Förstår att du verkligen bara går & väntar !!!



Väntar lika spänt jag !



Masa kramar & kärlek

2011-06-14 @ 03:18:27
URL: http://owlene.blogg.se/
Postat av: fia

fyfasiken vad snällt av dom! :) gud vad kul!!



jaa, eller hon har bebis finnar, men dom ska försvinna efter några veckor, haha.. Hormoner redan när dom är små, stackars! :p

men river sig, det gör hon också och mig! ;)

2011-06-14 @ 11:08:49
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Eleni

Men guuud vad fint av dom:)

Det är så nära nu Linda, helt sjukt:)<3 !

2011-06-14 @ 12:06:22
URL: http://turninglou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer du visa bilder på lilla T när hon kommit ut?

2011-06-14 @ 13:04:29
Postat av: Sanna

gud va söta dom är dina kompisar !

Det måste varit helt underbart skoj med en sån överraskning.



jo tack med mig är det okej, inte riktigt min dag idag. Men jag antar att det blir bättre imorgon

2011-06-14 @ 20:01:47
URL: http://moonzanna.se
Postat av: emma

Fick inbjudan till detta och hade kommit med det samma om jag bara bodde närmre! Så fint av dom i alla fall :D Förstår att du blev glad, jag blev rörd bara av att läsa detta inlägg!



Du är SÅ vacker Linda och jag längtar efter dig och du kommer bli en fantastiskt, underbar och omtyckt mamma! <3

2011-06-14 @ 21:19:21
URL: http://emja.webblogg.se/
Postat av: frida

Men va gulligt!!!:)

Å vilka fina saker ni fick!! =)

2011-06-14 @ 21:20:26
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Johanna

Synd vi inte var hemma, men låter som det va toppen <3 PUSS

2011-06-18 @ 21:58:13
URL: http://blogg.mama.nu/johannadali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0