Att jag aldrig lär mig!

Vaknade upp och hade fått några sms om att jag har namnsdag. Goa ni :) hehe. Så ja, grattis mig på namnsdagen ;P Annars så har jag sovit ändå till 9.30 idag, ja jag va väl upp i natt 2 gånger också. En gång för att jag behövde kissa och en annan gång för att jag drömde att det va en spindel som kröp i taket, en stor som fan och jag tyckte jag såg den när jag vaknade till. Den hade jäkligt många ben och jag trodde den ramlade ner i sängen samtidigt som jag panik satte mig upp och började kolla efter den, livrädd! Haha dessa drömmar kan verkligen ge en ett spratt. Jag tror ju knappast en spindel har typ 12 ben :P Ah nej fy, det va riktigt läskigt och det tog låååång tid för mig att kunna lägga mig ned igen. Trots att jag förstod tillslut att jag bara drömt så va jag tvungen att kolla både kuddar och täcke, tavlan ovanför sängen och taket innan jag kunde lägga mig ned igen. Somnade om ganska snabbt och tur va väl det :P

Till rubrikens mening då kanske. Jag borde ju lärt mig vid det här laget men tydligen inte. Att spraya sig med brun utan sol tycker jag alltid är så himla bra men jag fortsätter att göra samma misstag gång på gång. Händerna... Jag får dem alltid att bli fläckiga och/eller råbruna jämfört med resten, eller så glömmer jag att spraya dem helt så de är vita jämfört med resten. Nu har jag bruna och fläckiga händer. Åh det är så typiskt mig, att jag aldrig lär mig!! Blev lite bättre när jag tvättade händerna förut och tvålade som bara den, men får nog ändå skrubba lite på knogarna och så sedan!

Nu snart är det Våra bästa år på tvn och jag ska kila ut till köket strax och göra lite frukost och titta på det tänkte ja. Blir rostat bröd med ost och marmelad tillsammans med ett glas mjölk, i vanlig ordning! HA en bra morgon så hörs vi senare / The one med bruna händerna!



Dom där smala armarna saknar jag! :P haha


Kommentarer
Postat av: Angelica

Förlåt att jag svarar så sent,men jag har haft problem att gå in på din sida. Vår dator är så seg och tänke ri evigheter så ibland fungerar inte all sidor :/



Men tack så jättemycket för din röst och ta hand om dig. Snart är det ju dax ;)

2011-06-20 @ 10:23:11
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: fia

ja, jätte mys.

i morgon är det tisdag! :D

2011-06-20 @ 11:25:10
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis på namnsdagen :)

2011-06-20 @ 12:19:32
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0