Vilken kväll!

Inte haft någon tid för datorn alls idag. Lillan ligger och sover för natten nu efter en lite omtummlande kväll. Tidigare idag så va hon ganska övertrött och då lite gnällig. Det slutade med att vi satt och gosade i soffan tills hon somnade i min famn.

Nu ska jag gå in och lägga mig och se på tv och se om man får några timmars sömn innan det är upp igen och iväg mot göteborg! Har två tidsinställda inlägg till er imorgon men kommer även mms blogga. Hinner kanske in med ett innan vi åker också :) Sov gott!



Jag och Tyra förut.
Mamma älskar dig puppis!


Kommentarer
Postat av: emma

Åh vad fina ni är :D

2011-08-01 @ 13:08:07
URL: http://emja.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0