Nytt till Tyra!

Pyjamasen som vi visade i inlägget nedan!
(H&M)



En söt och go jumpsuit!
(Lindex)



Och en söt body, min lilla stjärna ska glänsa i den ;)
(Lindex)


Hon har även fått strumpbyxor och lite sånt men det behöver vi ju inte visa upp här :) Tror nog de flesta vet hur strumpbyxor ser ut. Svärföräldrarna köpte även en dopklänning till Tyra idag. Så otroligt fin! Tror många av er förstår vilken jag menar när jag säger att den faktiskt är från Kappahl. Bilder på den kommer, när vet jag icke ;) Inte bestämt mig för om jag ska vänta med att visa tills hon ska döpas eller om den kanske slinker in här redan imorgon. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Nevani bf 3 okt <3

Superfina grejer! Gillar verkligen att det är mycket grått och svart! :)

2011-07-30 @ 02:30:17
URL: http://nevani.blogg.se/
Postat av: frida

Hehe så söt hon e!!:)

Noel har oxå den pyjamasen men den ligger å väntar på att han ska bli lite längre då den e 74, samma sak me stjärnbodyn :P



Jumpsuiten har ja oxå kollat på.. kanske den flyttar in i Noels garderob sen oxå ifall den finns kvar lite senare hehe ! :D

2011-08-01 @ 19:32:10
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0