Lite av det nya!



Tåget med Tyra's namn som min moster Lena köpte till lillan när de va på Mallis. Himla fint!! Roligt att ställa de i Tyra's rum när hon får ett :)




Vår nattlampa från Lumilove. Denna fick vi av min mamma när Tyra var född. Är supernöjd med den!!




Kaninen som Tyra fick av Johanna Stambro igår. Hur mysig som helst :)




En ram att sätta bilder i på lillan. Denna plus kläder fick vi av min kusin Ingela med familj när Tyra va nyfödd :) Blir ju jättebra att sätta i hennes rum senare med fina bebisbilder på henne i svart/vitt :)






En Baby-fotoram, hur fin som helst! Den står just nu i vårt vardagsrumsfönster. Ska framkalla någon gå bild på Tyra och sätta i den så snart som möjligt!


Jag har funderat på detta med framkallning och tror jag ska försöka framkalla en gång i månaden. Då kan man ju lätt ha korten iordning. Ex: Tyra 0-1 månad, Tyra 1-2 månader.. osv. Vi har en jättefin handmålad leksak med bjällra här hemma till Tyra som hon fick av min moster Siv. Ska visa er den någon dag, glömde bort att ta kort på den nu. Den är lite personlig och fin tycker ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0