Köpte en film!

Jag nämnde ju förut att jag köpte en film igår, Life as we know it fick det bli! Har hört att den ska va ganska bra och jag kände för att köpa en film ist för att ladda hem hela tiden. Kan va kul att ha lite mer i hyllan här hemma :P Den ska jag iaf se efter att lillan vaknat och vill ha mat. Så länge ska jag sätta på den näst sista Harry Potter filmen som jag och Krikke började kolla på igår. Tänkte jag skulle se den och färska upp mitt minne lite i vad som händer. Jag kommer ihåg typ allt ändå men kan va bra iaf, finns alltid någon liten detalj man glömt bort som kan va bra att ha i färskminnet imorgon.

Älskar när man ser en film och man tror man fattar allt tills man ser den igen och man då ser någon liten detalj och blir "ahaaa...", haha. Jag tycker det är som att filmen får ännu mer liv än tidigare. Jag kan bli så till filmer jag sett några gånger, när det liksom inte riktigt gått upp i hjärnan på en just den där lilla detaljen som fulländar det hela. Haha, ja ni hör ju va töntig jag är!


Dagens i svart/vit.. Byxor i tyg och skinnimitation från Gina,
baslinne från Gina och Jeans väst med nitar på axlarna från Nelly.


Till något annat.. Idag har jag haft en sakna-Micke-dag. Kan inte fatta att han varit borta i snart 7 månader. Kan inte fatta att jag aldrig mer kommer få se eller krama om honom igen. Inte i detta liv. När jag och Micke umgicks som mest var han min bästa killkompis. Jag kunde säga allt till honom, jag kunde vara ledsen och hans fanns där. Man kunde alltid ringa honom om det var något. Han var verkligen en av mina bästa vänner då. Tråkigt att vi kom ifrån varandra lite men man har alltid kunnat prata med honom som om de vore igår vi snackade sist, även om det kanske var månader emellan. Har haft så sjukt roligt med honom!

Jag saknar dig jävligt mycket Micke! Jag, Krikke och så många fler tänker på dig och vill bara ha dig här hos oss. Jag hoppas vi ses igen, någon gång efter detta liv! Underbara vän..



Gillar verkligen denna bilden. Jäkligt rolig midsommar 06 :)


Kommentarer
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

du ser verkligen ut som en mamma, Linda :) och det lyser verkligen ansvarstagande, och vuxenhet om dig. tycker jag :) jaa, men verkligen ! ps. ta inte detta på fel sätt.. menar bara, att du har verkligen vuxit dog in i rollen som mamma, och man ser verkligen. att det har gjort dig, till en vuxen person(mer än innan). det syns liksom.. men som sagt. varnar för att det-jag-sejer-principen.. kan misstolkas.. men jaa, hoppas du förstår vad jag menar. och det är bara snälla ord, från mig ska du veta :) hehe.. :p



förresten.. tråkgt det där med din vän.. vet att jag (säkert) sagt det innan. men jaa, det måste va hur hemskt som helst att mista en kompis sådär ju.. jaa, men usch.. speciellt om det var en nära sådan. eller jaa, annars med ju.. aa.. :/

2011-07-17 @ 21:47:54
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se
Postat av: Chris mormor till Tyra

Tror nog att Micke sitter på ett moln och bara ler han är nog lika stolt och glad som ni är över lillan : ) Han har det bra nu och jag är säker på att han finns med er även nu : ) <3

2011-07-18 @ 09:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0