Jag och Tyra har myspys i sovrummet och ko...

img_3364 (MMS)

Jag och Tyra har myspys i sovrummet och kollar på tvn en stund men ska nog sätta på filmen snart. Har kikat klart på Pötta iaf så nu är ja bara mer taggad för bion imorgon ;) Är det någon av er som läser bloggen som är lika tokig i Harry Potter som jag är? Jag är ju inget Pötta freak direkt men älskar filmerna! Böckerna orkar  jag faktiskt inte läsa även om jag hört att de ska va sjukt bra! Nej nu blir snuttan otålig här, lite gung på armen och tutten (inte mitt bröst) är nog vad som behövs. Hörs sen via mms igen antagligen. Jäkligt bra de när man har bebis och inte hinner ta fram datorn jämt!


Kommentarer
Postat av: frida

Tycker filmerna är riktigt bra !! =) vill oxå gå på nya bion.. men måste nog oxå färska upp minnet lite å se den första delen igen !:P

2011-07-19 @ 02:31:46
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0