Harry Potter - and the deathly hallows, part 2!

Kom nyss hem till vår älskade Tyra! Åh vad jag saknade henne de timmar vi var i stan och käkade och var på bio. Vi såg ju som sagt Harry Potter and the deathly hallows, del 2. Satt i salongen och kände mig sjukt taggad, filmen började och PANG, gåshud på en gång! Alltså fy helvete vilken jäkla bra film. Hade gåshud genom hela filmen, utan att skoja! Det var ett PERFEKT avslut på hela Harry Potter historian. Ni som gillar Potter filmerna MÅSTE se den sista, den är som sagt helt otroligt bra! Gick ifrån biografen med ett stort leende på läpparna.

Jag ska lätt se den igen.. på bio!!!
5 av 5 - rakt av!



Kommentarer
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

Hej Linda !



Tänkte bara jag skulle tipsa om, att repriserna av "En unge i minuten" går nu på vardagarna (mån-fre) kl. 13.05. eftersom jag vet att du(med många andra), också gillade den serien. så tänke jag skulle seja det :) du kanske redan sett det.. men men. nu vet du i alla fall, om inte annat ;) hehe. :p

Hoppas allt är bra med dig och lilla tyra, i den något svala sommarn(än i alla fall) gillas. (i alla fall av mig) haha ;)

2011-07-18 @ 19:23:08
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0