Godnatt fredag!

Nu har jag varit uppe länge för att vara mamma :P Brukar oftast försöka lägga mig senast 00.00 iaf när Tyra sover så man får sova lite innan hon vaknar upp och vill ha mat. Nu har hon sovit ett bra tag så hon vaknar säkert snart för lite mat men man vet ju aldrig. Ska försöka bära in den nu 2 veckor gammla bebisen in till sängen och se om vi kan sova en stund till innan hon vill ha mat, men misstänker att de kan bli svårt att få henne att fortsätta sova om hon vaknar till.

Kan ni tänka er, 2 veckor är hon REDAN. Vart tar tiden vägen egentligen? Snart är hon väl 18 och ska ut på krogen. Nej nej, det hinns med massa pussar och kramar på min lilla tjej innan det! :)

Hoppas ni haft en bra fredag, det har iaf jag! Johanna Stambro har varit på besök och av henne fick Tyra en jättemjuk och fin kanin som en liten "för present" tills den riktiga presenten som är beställd ska komma. Kaninen va extremt söt iaf och är placerad i lillans säng. Bild på den får ni se imorgon! Ska även få försöka hinna ta kort på lite annat jag lovat också.. som det där tåget med hennes namn exempel. Men, åter med det imorgon! Nu är det natten här. Godnatt alla!


Kommentarer
Postat av: Sus

Tyra är en goding , helt en tjej i min smak :))

Vackraste Tyra så go i käkarna ...

Ville snossa på henne ..svårt å slita mej

Kram på er

2011-07-16 @ 02:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0