En gördel

Jag (läs: mamma) köpte ju som sagt en gördel idag på Lindex för endast 199kr (så hade mamma rabatt så den gick på hela 139kr, tackar jag mamma för). Självklart är den ju inte som de där dyra men den sitter verkligen åt och den är jäkligt skön att ha på sig faktiskt!

Så tror ni att detta hjälper? Jag tycker det ska bli välidgt intressant att se hur mycket den hjälper och va lång tid det kommer ta. Jag antar att jag kommer få ha på mig den dagligen, men kommer säkert fuska lite när jag ska äta :P Eller så kanske jag är duktig och har den på, återstår att se. Men som sagt så va den välidgt skön att hya på sig så det kommer ju inte bli några problem alls att ha den under kläderna om dagarna.

Jag tog en svart men finns även i beige för er som är intresserade av att köpa en likadan!



Nu blir det snart sängen här. Imorgon kommer jag visa halsbandet Tyra fick idag som är från min gammelfarmor. Som jag skrev fick ju g.farmor det i present när hon konfirmerade sig. G.farmor lever än, fyller 98 år i december. Så nu med Tyra så är vi 5 generationer. Ganska häftigt ändå!

men nu.. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: fia

Haha ja, fast det är väl lika bra att skaffa när man inte vill ha mer barn typ.. eller efter det andra barnet iaf! :P



åhå okej :) ja, samma här! hus skulle sitta fint, men snart flyttar vi till en nylägenhet så det dröjer tills hus.. finns inga pengar till att köpa hus nu heller, det är så sjuuukt dyrt! ett normal fint hus går på ca 3 miljoner och ett radhus ligger bara strax under det! det är lite nackdelen med att bo här i stockholms län.. så pitt dyrt!

men hoppas ni hittar något fint hus:D!

2011-07-23 @ 10:32:55
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: I

HAHA, jag får kanske köpa ett paket o öppna o låta de gotta sig lite först då?!?! ;) nää jag hade kanske för höga förväntningar i don't know, eller så är de en efter-graviditetscraving för dig baby ;)

2011-07-23 @ 10:59:02
URL: http://stjarnoga.wordpress.com
Postat av: emma

Du behöver ingen sån ;)

2011-07-23 @ 12:03:42
URL: http://emja.bloggplatsen.se/
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Åh smart! Kanske man skulle köpa sig en! :)

2011-07-23 @ 13:31:54
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Louise -Lokes mamma

Hej o hå en sådan ska jag bannemig införskaffa! Även om den möjligen inte hjälper så kanske magen ser plattare ut när man har den under, kanon! :-)

2011-07-23 @ 13:37:10
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0