En dag i stan.

Idag har jag varit i stan och det blev som ni såg shopping till Tyra men också till mig. Jag letar ju efter en go höst tröja, gärna stickad med knappar. Idag hittade jag en go tröja som jag fastnade för direkt. Den är en sådan man får dra över huvudet, skit mjuk och go! Bild på den får ni se imorgon, jag hittade tyvärr ingen på nätet.

Efter stan så blev det hemåt och här har vi spenderat kvällen med lite toast och tv tittande. Tyra har varit väldigt övertrött idag också en sväng. Hon blir det lätt när vi varit i stan för väl i stan vill hon inte sova utan är med och tittar och vill helst ligga över axeln så hon ser ordentligt. Jag försöker att inte ha henne uppe för mycket då jag vill att hon ska kunna ligga i vagnen och slumra till när hon blir trött, men oavsett armen eller vagnen så tar hon sig en nap på max 2-5 min kanske innan det är dags för att kika mer på vad som händer runt omkring :P Hon är och har varit väldigt med och tittat väldigt mycket redan från det att hon föddes. De första dagarna kanske hon sov mer men mesta delen har hon varit väldigt vaken och med hela tiden sen födsel. Kul de!

Nu sitter jag och kikar på tvn men funderar på att lägga Tyra i sängen och mig själv brevid och dra på någon film eller så. Hon vaknar väl upp om 3-4, förhoppningsvis 5 timmar och vill ha mat kan jag tänka mig. Kan va skönt att få någon timmes sömn innan det :) Imorgon ska vi iväg på kalas. Då blir det tårta och grillning ute hos min moster. Vi ska ju fira Tyra's tremänningar Emelie och Elliot! :) Får se vad vi kan få på oss för festliga kläder eller om vi helt enkelt bara drar på oss något bekvämt ;) Bild kan ni få se imorgon oavsett.

Nej nu får det bli sängen. Imorgon får ni ett inlägg vid frukost tid med vad det är för hårinpackning jag kör med och även lite info om sminket som ni undrade om. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0