Besök!

Haft precis haft besök av min pappa, farmor och farfar. Blev lite fika och presenter! Tyra fick bland annat ett halsband som min gammelfarmor fick när hon konfirmerade sig som ung, jättekul att få ju! Hon fick även ett par tofflor av sin morfar, jättesöta och bra med bjällror i så de låter! Hon fick även lite mer av min farmor och farfar, en filt, gosedjur och en dyna. Bilder på detta kommer upp senare.

Ska kolla lite på nätet nu och se ifall Tyra vill somna en stund så ska jag ta lite kort sen på presenterna och även magen hur den ser ut nu 3 veckor efter. Kommer även visa gördeln och berätta lite ang viktnedgången, hur mycket som runnit av och vad som står kvar på vågens visare. Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0