Ååh kära vänner! Jag hittade lite fint i b...

Ååh kära vänner! Jag hittade lite fint i butikerna faktiskt. Dock va mest av det i alldeles för stora storlekar. Riktigt tråkigt då jag verkligen förälskade mig i två plagg som va för stora! Blev iaf en beige tub-topp med blommor på från H&M som är lite sådär pösig vid magen och volanger vid brösten. Jag kanske kan ta en bild sen på den annars får ni se den imorgon då jag tänkt ha den på mitt kusinbarn's kalas! Lillkillen Hampus blir ett år redan :) Nu är vi iaf på väg hem från stan och de blev lite shopping till lillan också faktiskt. Super Goa byxor, rosa med hjärtan på och volanger i rumpan. De va så himla mjuka så vi kunde inte riktigt låta bli :o ;) åh, ikväll måste vi ju leta upp något riktigt tjusigt till Tyra att ha på sig imorgon på sitt första kalas :) Blir några denna månaden då många i släkten valt att ploppa ut i juli. Ja, även vår lilla sessa! Men nu är vi snart hemma så ska lägga ner mobilen här. Hör sen med lite bilder och annat skvaller om dagen i stan! Vi träffade ju på två riktigt saknade personer, himla kul. Mer om det sen! kram så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0