TÄVLING!

5 saker du inte vet om mig!

1.
Jag sminkar oftast "ner" mina läppar med foundation när jag vill ha dem ljusare då de är väldigt röda naturligt. Ibland är de så röda att de ser ut som jag dragit på läppstift. Min kompis Josefine A påpekade alltid det förr, att mina läppar va så röda!


2. Jag sjunger för fulla muggar när jag kör bil själv eller med Tyra.


3. Jag har fått massa leverfläckar sedan ja började sola solarium förra året. Något störande!


4. Jag älskar att spendera pengar (men kan spara också).


5. Jag har haft så bråttom en gång så jag glömde dra ner mina trosor när jag skulle kissa. Tack för att jag va hemma ;)



Till tävlingen

Såhär tävlar du: skriv och berätta något du gjort som inte många eller kanske någon vet om dig. Du har då chans att vinna en egen sådan platta med läckra metallic-ögonskuggor som jag köpte häromdan. Skriv namn, mail och/eller blogg (Man behöver inte ha en blogg för att vara med och tävla). För extra chans på vinst, tipsa om tävlingen i din blogg och länka hit! (Skriv i kommentaren att du länkat så jag vet och kan kika)

Vinnaren dras om 1 vecka!



LYCKA TILL!


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag kan berätta om min största dröm sedan jag var liten. När den första harry potter filmen kom ut så tittade jag på den JÄMT! Varför? För den var bra och så blev jag kär i en utav skådespelarna. (thomas Andrew Felton) Han som spelar Draco Malfoy, sonen till Lucius, JAg har allltid velat träffa honom IRL, men inte som thomas själv,Nej nej .. JAg vill träffa honom som draco malfoy! Det var han jag blev kär i och inte thomas själv. Så pinsamt men nog, så är det fortfarande min största önskan i livet, att få träffa honom, men nu spelar det inte mig någon roll om jag träffar (thomas) eller (Draco),för det är ju inte så stor chans att jag träffar honom egentligen. Så jag blir nöjd och glad i vilket fall.



Detta vet inte många alls om mig!

2011-07-30 @ 11:46:36
URL: http://hottish.blogg.se/
Postat av: Louise

Länk till tipset om tävlingen i min blogg:



http://hottish.blogg.se/2011/july/jag-ar-med-och-tavlar-om-smink.html

2011-07-30 @ 11:54:37
URL: http://hottish.blogg.se/
Postat av: emmis

Det här är något som inte många vet om mig. När jag var mindre, och gick hem från skolan, gick jag alltid igenom i huvudet vad jag skulle säga, samt hur jag skulle reagera om jag fick ett samtal om att min familj var döda. Brukade även prata för mig själv o vara mig respeltive polisens röst...... Haha läskig unge or what, nu händer det nästan aldrig.



Jag har nog bara alltid legat ett steg framför, "ifall att". :P



Pussssss jag vill vinna så jag kan bli lika snygg som dig ;)

2011-07-30 @ 15:10:19
URL: http://emja.bloggplatsen.se/
Postat av: IDA ϟ MUSIK & FOTO

Det ingen vet om mig är att när jag var yngre så brukade jag prata med mig själv(på engelska) och typ låtsades att jag var med i en dramaserie.

Det var jättedramatiskt ibland med saker som dödsfall,kärleksdrama och ibland lyckliga slut.

Jag hade jättemånga karaktärer som var med..

Det gjorde jag tills jag var ungefär 14 år gammal..



Vet inte om jag uppfattade vad man skulle skriva om direkt haha.

2011-07-30 @ 15:39:01
URL: http://eldflickan.blogg.se/
Postat av: veronica

De ingen vet om mig är, när mitt ex gjorde slut så blev ja förkrossad för ja trodde han va min stora kärlek å vi hade vart tillsammans i 2år. Så ja trodde inte de skulle hända. Men när de hände så va ja så ledsen så ja gjorde lite dumma saker så ja åkte fast av polisen å de är saker ja ångrar så mkt.



kramar!

2011-07-31 @ 14:04:09
Postat av: Angelica

Istället kan man knata in på Överskottsbolaget, ÖoB och köpa en egen för 39:-..... Ett litet tips bara :)

2011-07-31 @ 20:40:09
Postat av: Jasmine

Någonting som inte så många vet om mig är att jag har varit statist i tv-serien Andra Avenyn. Jag har bla varit med inne på 24'an och beställt fika och suttit och fikat i olika tagningar, hängt på skolgården och i andra utescener runt om inspelningsstudion :) I och med detta har jag också träffat skådespelarna, några få har jag inte träffat. Efter att jag var där så fick jag även praoa på inspelningen av serien och då fick jag sova hos hon som var webbansvarig som i sin tur var tillsammans med han som spelade Roland, så jag har sovit i samma lägenhet som han i drygt en vecka, det var jätte kul! Hann bla med att få se pressfotograferingen inför säsong 3, gå ut och äta middag med hela skådespelargänget när en anställd skulle sluta, sitta bakom han som spelade Roland på en väspa genom Göteborg, få "spela" hans dotter under en vecka i verkliga livet (många frågade vem jag var när vi exempelvis handlade på Konsum) och bara glida runt i inspelningshuset bland skådespelare, kostym, smink/mask, manusgenomgångar etc.

Jag var så lycklig när jag var med om detta! :) Många vet inte att jag varit med om detta, bara närmsta vännerna, familj o släkt! :)

2011-08-01 @ 00:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0