Svårt att sova?

Ja jo.. Så nu sitter jag med färg i håret istället. Vill färga upp det röda lite igen eftersom det röda pigmenten gärna dras ur ganska snabbt. Egentligen skulle jag vilja slinga håret igen men de slits för mycket på håret tycker ja och jag har ingen lust att klippa mig nu, de börjar ju bli så långt. Dock skulle en klippning sitta på sin plats. Kanske några mm på hårets toppar, INTE mer isf. Nåja, det blir ett problem längre fram!

Så fort färgen är klar så ska jag hoppa i säng. Men är så nyfiken på imorgon och se så allt är bra och få se lilla bebisen. Trots att magen växer, att jag känt rörelser och allt pekar och är att jag är med bebis så finns det ändå ett litet eko i huvudet som säger "TÄNK OM DET ÄR TOMT???" haha, löjligt kan tyckas men jag kan inte hjälpa de.

Men ni får nog veta imorgon kväll va det är för plutt i magen :) Ska jobba imorgon också, så lär ju behöva några timmars vila i sängen innan jobbet eftersom vi ska upp så tidigt. När vi fick hem tiden om UL och att den va kl 8.00 så bara kom det ur mig "vilken normal människa är vaken vid den tiden?", och med den meningen menar jag ju "Hur kan dom ge mig en sån tidig tid, jag som är så morgontrött?" hehe. Men vad gör det, vi kommer flyga upp imorgon och göra oss klara för att åka och kolla på bebis, kommer va så nervös :D

Men nu ska jag snart skölja ur håret och sedan hoppa i sängen. Ska ju upp 6.30 så det blir inte många timmars sömn, men så kan de va när man är spänd på något roligt!



(Idioter som kopierar texter, tar bilder osv för idiotisk användning bes bestämt: DRA ÅT HELVETE)
Tack för mig. hej.


Kommentarer
Postat av: Emelie Nilsson

Fin:)

2011-01-05 @ 23:35:27
Postat av: Emelie Nilsson

Fin:)

2011-01-05 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0