Svar på tal!

Tänkte svara på två kommentarer som kom in nyligen :)

Anielle om Sugen på Hepatit B?:

Hej Linda!
Grattis till din graviditet och tack för en bra blogg!
Har läst din blogg ett tag o passar på att slänga in en kommentar under det här inlägget. Förstår din lycka! Jag o min pojkvän Simon väntar på en liten prinssesa Julia som tittar ut i början av mars, längtar som bara den! Det jag vill komma till ang. tatueringar är att jag tatuerade in en tatuering i början av min graviditet som sträcker sig en bit upp på ena sidan av magen. Det var innan jag visste om min graviditet. Tatueringen har inte tagit skada på något sätt, både jag o vår sessa mår kanon!
Ta väl hand om dig o stort lycka till!

Hälsar
Anielle, 22, Linköping


Svar: Hej! Va kul att du läser och gillar min blogg :) Grattis till eran lilla prinsessa! Vi får förhoppningsvis veta vad det är på onsdag på vårt UL. Jag längtar så jag spricker snart :) Va bra att de inte blev komplikationer med din tatuering. Ne, jag läste att det inte har någon inverkan på bebisen alls osv, men att det finns en risk för att man kan få hepatit B. Hade jag inte läst detta hade jag vart på färgen snarast, men just när man vet att det ändå finns en risk för Hepatit B så vill jag helst avstå IFALL. Vet att man inte ska vara så kinkig men tänk OM jag skulle få det. Skulle aldrig förlåta mig själv! Men det är ju bara några månader jag får vara utan bläck och nål, och det ska jag väl klara av ;) hehe. Dessutom lär jag ju tycka att en tatuering är en fis i rymden efter att ha klämt ut en unge på 3-4 kg, hehe! 

Tack för din kommentar iaf och åter igen, kul att du läser min blogg! :) Har inte du någon blogg man kan få läsa och följa din och din prinsessas resa i graviditeten och när hon kommit ut? :) Ta hand om er nu! 

Anonym om Sugen på Hepatit B?:

kan du inte lägga ut en bild på din mage man är ju lite nyfiken :)


Svar: Ja visst kan du/ni få se de. Bilden är från vecka 17 (alltså för en vecka sedan). Bilden för vecka 18 tar vi imorgon.



Jag, magen och pyjamasbyxor. Gött.


Kommentarer
Postat av: Emma

Mysmagen <3

2011-01-03 @ 16:24:25
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Aaaw, fina lilla bebisbulan <3 Du är så vacker älskling och jag tror stenhårt på att det är en liten kille i din mage! Ska bli så spännande att se vad de säger på Onsdag :D Puss

2011-01-03 @ 17:36:33
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0