Svar på tal!!!

Seema ** STOLT mamma till Elvira och Leon ** om Dice King:

Såg på M's blogg,att du inte uppskade mina tips!
När man ser sånt, då blir man inte lite irreterad heller!
Och du tror inte jag vet vad jag pratar om heller?
Jag har 2 barn,så du tror inte jag vet vad jag pratar om då eller??
Jag har liksom två barn..så jag VET vad jag pratar om!! Och tipsen sejer jag inte för att va elak,utan i VÄLMENING! Tycker man e lite omogen,om man inte kan ta det! mm,ett snepp!
Du vet liksom INTE ett dugg än om,hur det är att ha barn!!
M uppskattar ju i alla fall sina läsare, och dess comments också!

/Från en som blev lite smått arg/ledsen!!


SVAR: Nu är det såhär, att du ger tips om ALLT och det är snällt men jag måste väl få komma på mitt sätt själv? Du känner inte mig! Och har jag någonsin sagt att du inte vet vad du pratar om? OCh bara för att DINA två barn gör dittan och dattan betyder det inte att MITT barn kommer göra något eller behöva något av det du nämnt! JAg menade självklart inget illa när jag skrev i M's blogg om tipsen, men även som hon säger, man kan bli lite trött på folk som ska tipsa hela tiden. Jag är inte dum i huvudet!! Och nej jag har inget eget barn än och enda jag har erfarenhet av barn är när jag jobbat på ett dagis och när jag varit barnvakt åt mitt kusinbarn! MEN SO WHAT??!?!?!! åååh nu blev jag förbannad! Du har inte ett skit med att göra om jag har erfarenhet eller inte. Mitt barn angår dig inte. Jag älskar M och skriver inte detta emot henne, de jag ska skriva nu: Om du tycker att M uppskattar alla sina kommentarer osv så kan du skriva till henne ist. Jag uppskattar verkligen mina läsare och de som kommenterar. De flesta är hur gulliga som helst, sen finns det EN som tar saker personligt och är på som bara den och det är DU. Ursäkta men blev jävligt trött på din kommentar nu! Tycker du inte att jag uppskattar dig och dina kommentarer så tycker jag du kan kommentera i någon annans blogg. Detta va för mycket tycker jag!

Ha det bra, hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Herre gud! Att folk orkar...... Stå på dig Linda, men försök att inte bry dig!

2011-01-14 @ 14:06:33
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Katta

Bra sagt! Håller med dig ja! Din blogg och du får skriva vad du vill sen får man lära av sina egna sistag har jag hört. Tipps är väl bra men man behöver inte använda dem! Kör ditt eget! Skit i andra! :)

2011-01-14 @ 14:28:34
Postat av: Haha

Seema får inte ens ta hand om sina egna barn! Det gör hennes föräldrar!

2011-01-14 @ 14:35:50
Postat av: Seema ** Stolt mamma till Elvira och Leon ***

Jag trodde inte du skulle va en sån bitch rent utsakt!

Du tror inte jag blir lite ledsen,när jag ser at du inte uppskattar mina kommentarer,då jag bara menar väl!

Sen är det klart att man väljer att göra vad man vill med tips och sånt!

Man kan ju se det som bra,eller också vända det till något negativt. Vilket du valde att göra! Eller kan man ju bara låta det vara !



Från en som är finkänslig,& är en sån som tar åt sej av minsta lilla! Och som nu kommer att ta avstånd ett tag,från denna blogg!



Till Linda:

du känner inte mig ett dugg,och vet inte alls hur jag är som person! Och hur jag har det ställdt idag!

Ångrar lite,att jag öppnade mig så mycket för dig,på din mejl! Men men.. man lär sej utav sina misstag ! =)

Men trodde väl att du kanske va annorlunda! Men jag kanske inte heller är felfri,eller jag vet att jag inte är det! Ska dock tillägga,att människor kan missuppfatta mig, vilket aldrig är kul ju! För det har inneburit att jag mist inprincip alla vänner! Men få kanske har svårt att ta mig för den jag är! Och ta mig för den jag är! Och det kanske inte alltid så lätt att göra en rättvis bild av än,när man har adhd,som har satt stora spår i äns såkallade liv!! Och jag kanske inte haft dem bästa förutsättningarna i livet alltid heller! Men det hör inte hit! Men iallafall, så önskar man att människor i allmänhet,skulle ha lite mer förståelse för äns adhd! Och se att det faktiskt finns en bra människa i mig med! För jag har mina bra sidor även jag! Tro det eller ej =) men det är klart..det har väl alla mer eller mindre,antar jag! & du ska veta det att jag kämpar för att tycka om mig själv!

2011-01-14 @ 15:21:15
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

Ber om ursäkt för att jag reagerade som jag gjorde !

Blev nog bara lite arg och ledsen, och visste inte hur jag skulle reagera liksom !



men jag har lite dåligt samvete faktiskt ! när jag inser, vad jag skrev. och hur jag låter !!



Det är inte min mening att verka på, och sånt ju !!



Nej absolut inte !!



Kan vi inte glömma detta nu, Linda??



Ska försöka tänka efter till nästa gång jag skriver/

i fortsättningen ! och försöka att inte verka att va så på, vilket jag tycker är svårt ! och jag vet att det är en av mina svårigheter ! då jag inte riktigt fattar hur man ska va, och så.. och jaa.. men nu är det skrivet i alla fal :) ursäkten och det altså.. mm.. men jaja, usch det låter säkert hur konsigt som helst ! men vet inte hur jag skulle skriva det på bästa sett.. men jaja..



/Seema



ps. hoppas du godtar min ursäkt :)



kände att jag ville göra rätt för mig :) och det är för mig det viktigaste =)



ha ´re bra !

2011-01-14 @ 16:07:41
Postat av: Seema ** Stolt mamma till Elvira & Leon **

Jag undrar vad "haha" har för belägg,för hon ljuger!! That's it!



Sitter här med godingarna nu!

Den ena godingen sover! Och den andra kollar på film :)

2011-01-14 @ 18:29:10
Postat av: Lilla Lina

Jag känner Linda och hon kommer bli en suuuperbra mamma! Puss på dig Linda!

2011-01-14 @ 21:32:15
Postat av: Evelinafredin

alltså, jag blir irriterad av vad hon skriver till dig,

asså, ALLA barn kan inte vara likadana :o

klart somfan att du & krikke vill ha ett ''eget'' barn som har en ''egen'' stil eller hur man ska förklara det, du tar väl hand om ditt barn som du vill & jag tror du kommer bli den bästa mamman i hela världen!



men hoppas att allt löser sig :D

2011-01-14 @ 22:14:41
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

whoo the fuck is seeeeeeeeemmmaa?? vad har jag missat ens?

2011-01-14 @ 22:37:10
Postat av: nöffie

älskling, lägg din energi på att köpa små söta strumpor i minsta storlek istället för att visa att du bryr dig om sånna som inte har nå annat för sig än att kommentera bajssaker!

din bäbbbi kommer äga, tack vare sina föräldrar!

i love you <3

2011-01-14 @ 23:59:13
URL: http://lilybell.devote.se
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Aaaaaaaah! Stäng öronen :) & ögonen.

2011-01-15 @ 13:03:43
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0