Sons of Anarchy

Har börjat kolla på säsong 2 igen. Jag vill att säsong 3 ska komma ut i dvd box. Vill inte ladda hem de utan väntar på att den boxen ska komma ut ist! Känns lite roligare! Hörde att säsong 3 skulle vara den bästa, så det ska bli väldigt kul att se eftersom jag är helt fast i säsong 1 och 2.

Tänkte snart dra mig mot stan för att se om mitt paket kommit till Ica idag då. Älskling kollade konsum här förut men icke. Blir så trött!!!! Mycket tjat om detta paketet men jag vill ha det nu!

Jag funderar på vad det blir ikväll. Har inga planer alls men det lutar nog mot filmmys, morotstavar och dipp!
Hur gott är inte de? :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Gott med mys! Jag ska också titta på film, fick ju hem 8 st idag :P

2011-01-21 @ 19:22:57
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0