Smart tänkt, tyckte jag!

Igår så sa de ju att alarmklockorna på iphone inte skulle fungera idag heller för at det va någon bugg eller va det va. Läste aldrig om det. Iaf då så sa det klick när jag skulle sova. Klart jag inte ställer alarm utan jag ställer ju timern. En timer ligger ju bara och rullar och skriker när den är klar, och det gick ju hur bra som helst! Dock ringde krikkes mobil 40 ggr men vi orkade ändå inte gå upp. Jag fick först för mig att jag inte hört någon klocka alls då jag drömde så mycket nu på morgonen men kom på att  den visst hade ringt ett par ggr. Min ringde iaf, dock aningens för tidigt. Men vi va iaf uppe innan 13.00.

Nu till dagens köksproblem.. Ja jag pratar om mat. Vad tusan ska man äta idag då? Jaja, jag hittar väl något! Ska göra mig iordning nu och sedan åta mig lite sysslor, ja som att göra mat till exempel.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jespers klocka ringde inte imorse heller, men det var ett gammalt alarm som han alltid haft, som han bara sätter av och på. Nu har han lagt upp nytt alarm, och det funkar :)

2011-01-03 @ 16:25:57
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0