Skön morgon!

Vaknade först tidigt i morse av att älskling väckte mig och frågade om jag skulle åka med honom in till stan. Det skulle jag inte så jag fick skönt somna om igen ;) Vaknade senare av att baby kom hem och berättade att han va arg på sin bil. Sötnöten ringde runt till massa men inte sovande mig ;) Omtänksamt tycker jag! Låg iaf i sängen och vaknade till smått och hörde på när fåglarna kvittrade och flög runt där ute. Det va en sån härlig känsla, en vårkänsla :) Sen blev det ju bara bättre när älskling kom och kramade och pussade massa på mig. Åh jag kan säga att jag verkligen startade dagen med ett leende på läpparna :)

När jag klev upp va det dags för medicin och sedan matlagning. Fick bli enkelt idag, makaroner och köttbullar. Nu såhär efter maten sitter jag i soffan och tar det lugnt bara. Ska nog läsa en tidning innan jag drar igång med städning och tvättvikning. Efter de får vi se vad dagen har att bjuda på.

Kommentarer
Postat av: johanna

är så glad för eran skull gumman :)

och jag bara längtar tils den ploppar ut och man får gosa och klämma lite :)

Blir stammis hos dej och felicia :D

2011-01-12 @ 14:34:38
URL: http://triinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0