Samcro

Uh va jag älskar SOA serien. Är bland de bästa serier som gjorts! Kollar på första avsnittet av säsong 3 igen nu (de är på tvn), för jag missade lite av det i fredags.

Om ca 1 timme ska vi på minnesstund för D. Jag kände honom inte som sagt men är mer än gärna där och stöttar min älskling och visar respekt till hans familj och hans kusiner som jag känner. Det är så hemskt detta. Vila i frid grabbar, M, S och D.

Efter minnesstunden så ska jag och älskling köpa med oss kebab hem. Jag blev så jäkla sugen på det förut så de får bli det. Ikväll ska jag ta hand om Krikke och ha de mysigt här hemma. Vill inte se honom ledsen mer nu :( Blivit så jäkla mycket den senaste månaden. Man börjar ju fundera på vad som ska hända här näst.... :/


Kommentarer
Postat av: emma

Skönt att han har dig i alla fall <3



gott med kebab, åt jag med, fast gjorde hemma.. inte lika gott :P

2011-01-23 @ 22:13:02
URL: http://emmastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0