Rumpan placeras i köket

Tänkte nu ställa mig i köket och göra lite våfflor. Våfflor är farligt gott, iaf enligt mig och Emma. Emma vill till och med ha det som sin sista måltid. Ja ni förstår vilket våffelsug vi kan ha ibland!

Medans jag gräddar våfflor som man säger, så tänkte jag försöka ta lite kort på mig och magen när vi har kläder på oss.. hmm. Ja när jag har kläder på mig. Kanske kan va kul för er att se hur jag ser ut med kläder på och inte bara när jag drar upp tröjan för att visa putet. Jag tycker själv att jag ligger inne med ett stort put för att vara i vecka 18. Den är väl inte mega men ändå stor för bara vecka 18 (enligt mig). Det jag oroar mig mest för är min lilla rygg längre fram. Jag är ju inte så stor på jorden menar ja, haha! Men det här kommer gå fina fisken ska ni se. Vad som helst för mammas prinsessa :) Åh va jag längtar efter henne!

Återkommer med bilder.

               

Kommentarer
Postat av: emma

MUMS FILLIBABBA SÄGER JAG BARA! Väldigt avis på dig och snuttan som ska få så god middag ikväll! Men det är ni värda, absolut :D

2011-01-12 @ 20:47:44
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0