No word.

Ligger i soffan och är himla trött men får inte somna.
Imorgon ska man upp tidigt så det är bättre att hålla sig vaken några timmar till och sova sen så man orkar imorgon. Jag funderar på att åka in till maxi och fixa lite saker som ska med imorgon innan ja slänger på mig mina pyjamasbyxor. Jag skulle ha åkt för någon timma sen men fick lite ont i huvudet så jag stannade på soffan ist. Huvudet börjar bli bättre nu och jag tror de blir bättre om jag åker in och fixar det snart så slipper vi stressa imorgon. Kan passa på att se om det finns någon bra film att köpa med hem och se ikväll.

Imorgon hoppas jag på att hinna med lite shopping innan vi sätter oss och äter och åker till konserten. Jag vill verkligen in på Zara butikerna och lite andra och kika innan. Hoppas hoppas. Hinner ju inget direkt på fredag eftersom vi måste åka hem med ett tidigt tåg så vi vet säkert att vi kommer hem i bra tid eftersom vi ska jobba på kvällen. Det finns ju lite i stockholm på vissa affärer som jag vill ha med mig hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0