Namn till liten

Jag misstänker att bebis trängs med 4 morötter där inne just nu.
 Kan säga att det är verkligen mättande med morötter.. och väldigt gott!
Magen blev "poff" stor när jag mumsade på morötterna med dippen.
Som sagt, mättande!




Jag satt och kikade lite på namn igår med Krikke.
Vi är enade om några namn tror ja och verkligen oens om vissa namn också :P Han va så bestämd på ett tjejnamn så han verkade bli lite putt igår när jag sa nej på riktigt :P Men han säger ju nej till namn jag gillar också. Vi måste ju vara enade om ett namn. Eller kanske några namn då det inte alltid känns rätt när bebisen kommer ut! Men att komma på namn tillsammans är lättare sagt än gjort. Det är verkligen svårt med namn tycker jag, det finns ju så himla många! :) Men jag tvivlar inte på att vad vi än väljer så kommer vår älskling bli världens bästa onge! ♥


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

oh fina magen:D

Dem säger ju d brukar synas om d e en flikka eller pojke i magen genom att se på formen... syns att du har flikkmagen:D

Hoppas ni blir ense om någe fint namn som klär eran lycka!!

2011-01-24 @ 08:44:38
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Hihi jag tror jag förstår vad du menar och jag gillar helt klart din tanke.

Jag hatar alla dessa nya moderna namn... inte fint alls faktiskt...vissa e ju inte ens namn..knappt... typ som med hundnamn... alla som ska döpa dem t Prada , Gucci ja den stilen...inte gilla.



Så håll fast vid din tanke!



2011-01-24 @ 12:34:55
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

Jag ska döpa mina barn i amerikanska namn. Mycket finare, hatar dom svenska namnen, för orginellt :)

2011-01-24 @ 13:21:44
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: emma

Kul att ni börjat fundera på namn ;) jag skrev ju det som en fråga i din frågestund :D



Jag tycker Moa är fint, eller Lova!

2011-01-24 @ 13:55:09
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0