Morgonspya, välkommen tillbaka!

Nej fy fan säger jag bara. Jag orkar inte börja spy igen. Kände igår att de va på G men då lyckades jag stoppa det med mat, idag gick de inte. Det som oroar mig mest är att inte magen hann ta upp medicinen jag tog en stund innan maten. Men vi får hoppas på det!

Ni som varit/är gravida vet hur lyckliga vi är på denna morgonspyan/dagspyan.. ja vissa spyr ju dagarna igenom. Usch :( Hur som helst så brukar jag iaf känna mig bra igen efter att få ur mig lite men det är ju fortfarande inte det trevligaste man kan göra. Nåja så kan de va.

Nu ska jag fundera ut vad jag ska äta, och denna gången får man förhoppningsvis behålla det!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Måste få gratulera till den lilla! Fick en chock när ja kika in för ett tag sedan! Hoppas att allt går bra =) Glad för eran skull! Kram

2011-01-11 @ 14:12:41
URL: http://kristinschelin.blogg.se/
Postat av: Seema, **stolt mamma till elvira och leon**

Kanske är så, att du inte tålde medicinen??

eller kanske var det någon mat, som du ätit. som du inte brukar? som du kanske inte tål??



Som jag när jag va gravid.. jag och qournfärs och spydde efter ett tag, efter bara nån halv timme, timme. om äns det.. och det va första gången jag provade att äta qourn, hade inte ätit det som gravid förrut.. bara innan grav.. och det va nog så att jag inte tålde själva svampproduken då.. altså det finns ju vissa saker man tål bättre som gravid, och vissa saker som man tål sämre ! kan ju ha varit så för dig också kanske?? du får tänka efter vad du åt för något, precis innan du spydde.. eller nått innan. nån timme eller halv timme, eller så ju då.. mm..

2011-01-11 @ 14:16:33
Postat av: Kicki

Jaa! Jag trodde inte du skulle skaffa barn så fort när man vet hur allt gått med musiken osv.. Men är ju inte direkt så uppdaterad av mig! Vill också ha en liten :(

2011-01-11 @ 14:18:05
URL: http://kristinschelin.blogg.se/
Postat av: Kristin

Usch vet hur det är att spy och vara gravid as jobbigt, men helt klart värt det om man ska få en söt bebis som du kommer få :) kram på dej linda

2011-01-11 @ 15:49:25
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: emma

Hoppas det inte fortsätter :( måste vara jobbigt att må illa!

2011-01-12 @ 00:07:28
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0