Lite nattamat sitter ju aldrig fel :)

img_2745 (MMS)

Lite nattamat sitter ju aldrig fel :)


Kommentarer
Postat av: emma

mumma ;)

2011-01-10 @ 00:28:54
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Vad är det nya bf datumet ?? :)

2011-01-10 @ 07:55:46
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja det ramlade av 10kg direkt efter förlossningen, sen har det ramlat av 2 till nu under de senaste veckorna så jag har fortfarande 7 kilo kvar tills jag är på startvikt, men det är inget jag orkar tänka på/bry mig om nu, de lär trilla av i vår efter alla barnvagnspromenader :P



Vi gick på UL i vecka 27, det är egentligen lite tidigt tror jag, även om det var en pest att vänta så länge haha! De rekomenderar att man går mellan vecka 26 och 31 eller något sånt tror jag och allra bäst är det runt vecka 29, då är det rätt mängd fostervatten i förhållande till bebisens storlek, bla bla, men jag vet inte. Gå när ni vill hjärtat, det är verkligen heeeeelt underbart, är SÅ glad över att vi gick på det :D (väldigt skönt att få kön bekräftat också, så man kunde inreda/köpa saker ordentligt efter det könet man viste att man skulle få). Massa pussar och kramar!

2011-01-10 @ 10:34:17
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0