Linda-tid

Idag har det vart en bra dag. Jag har fått hem paketet till lillan, fått en säng till lillan och haft en bra dag med mamma. Vi har lagat mat tillsammans här hemma och gjort semlor! Gissa om det va gott. Har varit en bra mamma och Linda dag idag. Kan faktiskt va skönt med sådana ibland. Jag hade velat kika förbi mormor och gjort tittut med Johanna men blev så hungrig när vi va i stan så de fick bli hemåt och göra mat ist! Det har iaf som sagt varit en jättebra dag. Tusen tack bästa mamma!

Nu har jag min pojkvän placerad fint vid datorn så jag tänkte passa på att ta lite Linda-tid här i soffan. Blir lite cheezballs, isvatten och någon bra film! Lutar mot en tjejfilm eller någon gripande film då det sällan blir sådana med Krikke, vilket kan vara förståligt kanske. 

Kanske skulle ta någon Harry Potter film?



Eller ne.. känner mig inte så "Linda Pötta" idag.
Får bli någon annan film! Ska springa till hyllan och kika vad det blir.
Kika in här, det gör jag lite senare igen :)


Kommentarer
Postat av: chris

Tusen tack själ för god mat och trevligt sällskap. det är så roligt att komma hem till er för man är alltid välkommen: )skönt att paketet kom tillrätta med dom fina kläderna till lillan : )

2011-01-24 @ 21:50:46
Postat av: emma

Haha snygg bild ;) OCH GOTT MED CHESEBALLS!!

2011-01-24 @ 22:47:32
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Men fan, jag ville ju leka tittut ja med, en annan dag då :D Puss rava!



2011-01-24 @ 23:43:27
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0