Lillans bilstol och filt!



Vi har köpt två mjukisar på barnenshus och satt dem på bilstolen som en liten underhållande grej till lillan när hon ska spendera tid till/ i / från bilen! Visst är det gulligt? :) Jag fick, eller jag tog detta tips av min kusin som satt på liknande djur på Elliot's bilstol. Så tack för det Johanna. Tur att jag har dig du ;)

Filten ni ser nedan, ja även en sån har Elliot men de kom jag på när jag träffade E och han hade filten i knät. Våran är som ni ser vit och vinröd. Johanna's och Adde's är vit och beige. När vi köpte filten fanns det vinröd, skrikrosa och någon mer färg att välja mellan. Den röda va den finaste av dem tyckte jag. Och oavsett så är den extremt mjuk och lär bli älskad av hela familjen här hemma. Den är tyvärr för liten för mig eller Krikke att ha runt oss så, men perfekt att vika dubbel och lägga över henne i bilstolen om så behövs! Även mega mysig att ha att gosa i här hemma :)



Mysig som attans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0