Lillan har fått säng!

Idag så fick jag ett sms av min kära kusin Johanna som tipsade om en säng till lillan.
Jag kikade på bilden och tyckte denna va väldigt söt så jag bestämde mig för att åka och titta på den. Sängen är begagnad men efter att ha sett den så slog vi till. Sängen ska vi slipa och måla om så den blir finare i den vita färgen, men nu har lillan fått en säng isf :) Jag har inte velat ha något begagnat alls faktiskt till pluttan men vek mig idag då sängen va så fin och dessutom kostade den bara 160kr så vi sparade ju några hundralappar på det också. Eller ja, vi sparade allt då mamma ville köpa den till oss. Jag och Krikke är mycket nöjda, så tack blivande mormorn :)

(bild på sängen får ni se när den är slipad och målad, vilken nog inte blir riktigt än)


Kommentarer
Postat av: Klara Andersson

Hur många veckor är det kvar tills hon kommer ut? På ett cirka, om hon inte kommer tidigare eller senare:)

2011-01-24 @ 19:26:37
URL: http://cityofangels.webblogg.se/
Postat av: Chris

det var så lite så kul att ni blev nöjda och den kommer att bli skit fin när den är slipad och målad: )

2011-01-24 @ 21:47:02
Postat av: Johanna

Tur du har mig :D

2011-01-24 @ 23:42:32
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0