Like always

..sitter jag här och spelar yatzy. Väntar på att The Big Bang Theory ska börja sen blir det sängen för mig. Imorgon ska jag upp tidigt för ett informationsmöte. Tråkigt, men ett måste. Så är det är bara för mig att kliva upp och åka iväg.

Efter af ska jag åka till mormor och bjuda in mig på lunch. Eller jag har tänkd bjuda henne på lunch fast vid hennes spis. Jag är grymt sugen på hennes stuvade makaroner och den enda som kan göra dem är hon. Nom nom nom! När jag käkat och umgåtts ett tag blir det att möta upp Josefine och lite senare Caroline för en fika. Blir trevligt det!

Men nu ska jag spela lite mer yatzy och kolla på Big Bang, sen sängen!
TTYT :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh muuuums med stuvade makaroner!

2011-01-19 @ 13:26:47
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0