Kula

Idag fick jag ett paket på posten, ännu ett från H&M. När mitt paket troddes va borta förra gången så gjorde H&M en ny beställning till mig. Jag mailade dock och sa att paketet var funnet men uppenbarligen gick ju ordern iväg ändå. Men men, har grejat och fixat med returpapper så skickar tillbaka paketet. I paketet låg ju då samma som förra gången, de där gulliga seten i rosa och grönt. Längtar tills jag får klä pluttan i det :)

Jag kollade på mig själv förut i spegeln. Jag börjar faktiskt få en rejäl kula. Det ser ut som det med kläder på iaf och verkligen med randiga kläder då ränderna utmärker magen. Men det är bara mysigt med magen :) Ikväll ska vi ta kort för denna veckan, alltså vecka 20. Kan visa er senare hur magen ser ut nu i vecka 20. På onsdag går vi ju in i vecka 21 ♥


Kommentarer
Postat av: emma

åh vad mysigt :D längtar efter att se bilderna!

2011-01-31 @ 20:53:26
URL: http://emmastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0