Jag vet inte ens vad jag ska säga om detta...

Vaknade imorse och låg och drog mig tills babe vaknade också. Han kliver upp och de tar inte lång tid tills han kommer in igen och berättar en tragisk nyhet, igen! Alltså nu får det vara bra! 3st på mindre än en månad, räcker det inte nu! Jag kände inte personen ifråga men min älskling gjorde och jag är orolig att de är för mycket nu. Man ska inte behöva förlora 3 vänner på mindre än en månad! 1 dag efter älskade M's begravning. Fy fan! Det är så sjukt så jag vet inte ens vad jag ska säga.

Mina tankar går till hans familj, släkt och vänner,
mina tankar går också till min älskling och jag kommer finnas här för honom dygnet runt!
Jag är glad att vi har pluttan i magen så han kan se framåt med henne, med oss!

Men, det får vara bra nu. Vi kan snart inte bo kvar här med alla hemska minnen... Det tar mer på en än man tror. Men att ha S lägenhet i samma hus = ljus utanför gången brevid oss. Med M's lägenhet snett emot = ljus och blommor utanför den gången, som vi ser genom fönstret varje dag, som vi ser när vi går på gården varje dag.
Det gör ont!


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

fy avd jobbigt:( håll om din kärlek hårt o han kommer klara de med dig vid sin sida o bebbe i dig.

Även fast d e tungt.



Förstår om du vill köra lite eget med, du e grym som artist!!=P You got the look liksom haha

2011-01-22 @ 13:58:16
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: mamma

<3 tänker på er

2011-01-22 @ 15:32:01
Postat av: Emma

Men fy!

2011-01-22 @ 20:14:01
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: EvelinaFredin

skänker en tanke till nära och kära och hoppas att ni har det bra!



en vän till mig körde ihjäl sig för ett år sedan inatt.

han skulle bli pappa och dom hade så många planer framöver, men han frontalkrockade med en buss, & bussen åkte 30 meter ut på en åker..

det känns att han fortfarande är bland oss, men ändå så längt borta.

jag skänker en stor tanke till hans flickvän och son & hoppas att alla som förlorar någon kan se framåt och inte stanna upp, det är jätte svårt, det är det, har förlorat 4 stycken på mindre än ett år, och det är jätte jobbigt, men man måste försöka, kämpa för dom, och visa vad dom betyder!



hoppas allt känns lite bättre snart & att trycket lättar för er!

kram!

2011-01-23 @ 22:10:20
URL: http://www.llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0