In Town.

Hej hej! Är fortfarande i stan. Väntar på älsk som är inne på ett ställe och fixar med lite papper. Vi har köpt madrasser, täcke, kudde, sängkläder, färg.. Ja hela fadderullan till pluttis säng! Så nu har vi att dola med till helgen :) Vi hade först tänkt ha skötbädden på tvättmaskinen men krikke tänkte till idag och sa nej till de, vilket vi hade gjort för eller senare ändå, då vår tvättmaskin är för liten. Så idag hittade vi ett skitfint skötbord man sätter på lillans säng, jisses va fint de va och kommer va super till sängen :) Tror mamma ville köpa det till oss och visst, inte mig emot :p Ni får se det när vi får det! Nu ska ja fortsätta att vänta på att krikke ska bli klar så blir det nog en sväng förbi hans mormor om jag inte släpper av han där och passar på att hälsa på min egen.


Kommentarer
Postat av: fia

vi köpte också ett som man kan sätta på sängen!:)

Kommer bli jätte bra tror jag, hoppas det i allafall! :)

2011-01-26 @ 15:11:34
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0