Halv 9.

Det va längesen jag gick upp 8.00 på morgonen. Okej, jag gjorde de inte idag heller men jag vaknade då, drog mig i tio min och gick sedan upp. Så nu har jag fått i mig frukost och ska göra mig iordning strax för att åka in mot stan. Kan säga att jag är inte taggad för fem öre för att sitta och lyssna på massa prat. Hoppas vi får papper och penna så jag kan skriva och hålla mig vaken. Inte för att vara elak och ointresserad, men jag blir så trött när någon pratar massa bara! Så jag kan ju lova att jag inte alltid va den roligaste eleven i skolan på morgonen, förutom i högstadiet när man hade musik direkt på morgonen, då jäklar! haha.

Hur som helst så får jag väl ta med mig penna och papper själv och skriva upp det viktigaste av vad de kommer säga. Men nu ska jag göra mig iordning så jag kan åka in och komma i bra tid så jag kan hitta rummet vi ska va i, utan att behöva gå med karta och kompass.

Hoppas ni får en bra dag.
Godmorgon på er.





Kommentarer
Postat av: Klaraandersson

Hur var du när du gick på högstadiet? På sättet och hur såg du ut? :D



Hade varit roligt att få veta lite mer:)

2011-01-20 @ 15:30:53
URL: http://cityofangels.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0