Hallå där

Nu är jag här igen! Glömde skriva ett inlägg förut men blev så hyastigt med frukost, dusch och fix här hemma innan jag och babe skulle dra till stan. Nu har vi iaf kommit hem efter en tur på bergvik, IKEA och en snabb titt på öb.

På bergvik blev det lite till lillan, så klart, som jag tänkte visa er i ett inlägg sen. Har tagit kort men inte lagt in i datorn ännu. Jag har även tagit kort på lillans garderob och lite annat vi köpt till henne för "längesen". Men är de något ni vill se? Ni kanske tycker sånt är tråkigt? :P hehe. Så vill ni se, ja eller nej?


Jag köpte en röd hårfärg och lite smink och sea oil (dusch) också. Underbar är den sea oil dusch oljan!! Hårfärgen då, jag bestämde mig för att jag trivs bra i rött och kommer fortsätta färga det ett tag. Alltså dumpar jag idéen om löshår och sånt. Onödigt att slita på håret för mycket, och med den tanken blev det heller ingen uppljusning av håret innan de röda får åka i. Jag får nöja mig som det är nu fast lite rödare i tonen helt enkelt. Slänger i slingor längre fram ist så de blir mer rött.

Ska lägga in bilderna nu och käka upp min smörgås. Vi hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Anna Bee

Jag vill väldigt gärna se! :)

2011-01-25 @ 19:30:35
Postat av: Sara Lundin

Visa oss :)

2011-01-25 @ 19:32:37
Postat av: Li-Ann

Ja ja ja!

2011-01-25 @ 19:33:01
Postat av: chris

japp det vill vi : )

2011-01-25 @ 20:05:57
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

Jaa, det vore kul att se :)

2011-01-26 @ 19:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0