Gravid = blek

När man är gravid så får man ju inte ligga och götta sig i ett solarium. Jag som drog igång med det och började få färg och allt, sen så blev man gravid så de va bara att sluta ligga och få färg de. Så vid det här laget är jag så blek så jag börjar tycka det är töligt att gå i linne eller t.-shirt för jag är så blek :P haha. Så idag köpte jag en brun utan sol spray. Jag tog en sådan som torkar snabbt, vilket är bra MEN kom på när jag kom hem att jag har för mig att den är den som ger sämst färg av de två som jag brukar använda. Men om inte denna ger så bra färg så får jag väl köpa en ny till lön. Lite färg vill man ju ha även som gravid. Man är ju inte direkt som Johanna, min kära kusin, som är brun året om. Jag tycker det är en aning fuskigt!

Nåja, när jag ändå va på stan och köpte brun utan sol sprayen så gled jag in på guldfynd för att kika efter en bred silverring jag kollat på tidigare men som ej fanns hemma i rätt storlek. Nu hade de fått in den och med 25% rabatt på de kunde jag inte låta bli. Jag är supernöjd och den är jätte bekväm att ha på sig!



299:- på guldfynd


Kommentarer
Postat av: elin

skit söt ring! :)

2011-01-17 @ 22:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0