Bio igår med mamma.

Igår så va jag på bio med mamma. Jag tog några värktabletter som fick bort febern så jag bestämde mig att åka iväg och se filmen trots att jag va/är sjuk. Johanna och Adde va också där fast satt några rader nedanför oss. Snett nedaför också så att kasta chips på Johanna va inget alternativ då jag riskerade att träffa andra, synd ;) Vi såg iaf på nya filmen med Johnny Depp och Angelina Jolie - The Tourist.

Jag tyckte filmen va jättebra. Den va både spännande och bra med inslag av skön humor! Jag ska faktiskt se den idag igen ;) Inte på bio då men älskling har fixat filmen så jag ska kika på den om en stund tänkte ja.



Såg förut att filmen hade fått 2 av 5 av aftonbladet, stod då något om att dessa skådespelare inte borde spelat ihop för att kemin inte stämde. Även om jag till en början inte heller tyckte de så ändrades de ganska snabbt då de tillslut blev så söta med handlingar ist, så jag ger filmen mer i betyg än så. För att det är J.Depp så får den ju självklart 5 av 5, men om jag inte tänker så då får den 4 av 5! Jag tycker den helt klart är sevärd och jag kommer se den om och om igen. Det är en sak som är säker!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Hörru, vet du vad, jag tänkte bara fråga om du har några cheerfilmer kvar? Typ från när vi kom 2a i SM eller från stunten t.ex? Vore så himla kul att se! :D

Kram

2011-01-08 @ 02:07:59
URL: http://maaalish.blogg.se/
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

Fin blogg! :)

2011-01-08 @ 13:48:18
URL: http://scenbloggen.com/tobiaslindberg
Postat av: Emma

Jesper och jag ska nog på bio imorgon :) Vet dock inte vad vi ska se än..

2011-01-08 @ 16:35:00
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0