Ärenden!

Ska ta mig en varm dusch snart och sedan göra mig klar för stan och lite ärenden. Känner att jag är lite stressad då jag måste posta en sak innan kl 18.00 då jag vill att det ska vara framme imorgon så det är ur världen. Har skrvit ett brev till några personer nämligen. Tog emot lite men jag behöver det här och jag hoppas det finns förståelse för det, gör det inte de så gör de inte. Men detta är det bästa för mig just nu. Jag måste vara egoistisk i detta! Känns lite som en sten släpps från mitt hjärta (inte menat på ett elakt sätt).

Men jag måste skynda mig nu så jag hinner. Jag skriver lite senare med ett mer glatt inlägg!


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Vad braaaa, skönt att du inte tar illa upp eller tänker att jag ska vara besserwisser (stavning?) för det är inte alls min mening :D Det låter som du har en bra start på bebisgarderoben tycker jag, hoppas att vi får se mer av kläderna och sakerna till lillan här i bloggen sen :D Och självklart gör det ingenting att du köper samma, jag lär härma dig tusen gånger innan våra små växt upp, bara kul att kunna få och ge tips tycker jag :D Puss puss

2011-01-12 @ 16:55:02
URL: http://madeleines.se
Postat av: emma

Lindis, nu får du titta i min blogg på förlovningsringen ;) <3

2011-01-12 @ 19:11:24
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0