Vart tog orken vägen?

Idag är jag riktigt seg. Nästan så jag känner mig bakis i huvudet. Tror jag fått ta en liten smäll från folket som drack en drink för mycket igår, eller två.. Krikke gosen mår illa han så han har nog också fått sig en liten "baksmälla" haha. Nejdå men man är riktigt seg idag. Nästan så man skulle kunna säga "det är ju inte som förr när man orkade allt", dock har jag nog inte riktigt kommit upp i den åldern ännu ;) Men man vet ju aldrig!

Idag blir det nog inte många knop gjorda. Kanske ut sen en sväng och köpa med lite mat hem och laga iordning ikväll. Lite sugen på potatisgratäng och lövbiff, får se vad det blir :) Ska iaf köpa lite yoghurt till hjärtat så han får i sig.

Men ska väl ta och få fart på denna dagen och bege mig ut lite i friska luften. Ska leta efter en sak till bebissängen också som jag hoppas att jag hittar. Men vi hörs lite senare :)



Bjuder på en bild på mig och mitt lilla söta offer Elena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0