Trassel

Nu är jag hemma igen. Jag tog med mamma till Maxi och strosade där lite och köpte med lite gott hem och även till mina missar som de ska få imorgon. Va skönt att komma ut lite i friska luften och göra något, även om de bara va för att handla lite.

Nu hade jag tänkt lägga mig och titta på nya Disney filmen Trassel, eller Tangled som den heter på engelska. Jag ska se den med engelska versionen med svensk text. Ibland tycker jag det är tråkigt att se dem på engelska när det är Disney, medans vissa Disney ska vara med de engelska rösterna. Iaf så har jag hört mycket bra om denna filmen och att både barn, ungdommar och vuxna tycker den är rolig. Har även hört att det ska va den bästa filmen Walt Disney gjort på länge, så mina förväntningar är höga!

Hoppas ni har en fartfylld kväll med mass skoj eller en mysig lördagkväll som jag.
Vi hörs efter filmen, hej så länge!


Kommentarer
Postat av: emma

Oho! :D Den vill jag också se snart, har iofs den, "Up" och "Dumma mig" på datorn :D måste se alla någon dag!

2011-02-20 @ 00:12:09
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: frida

Ja den va så mjuk å skön, hade gärna haft en jag själv oxå höhö ;)

Tycker det är så mycket me heldressar så fastna ju direkt för den när du lagt ut den:P



Oh den filmen vill ja me sen:) Får nog ta ner den nu:P Va den bra ? :)



2011-02-20 @ 01:59:36
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: elin

Jag tyckte om den jättemycket :D men ibland var den liiiite, jag vet inte hur jag ska säga.. inte tråkig men, ah :) vad tyckte du om filmen? :)

2011-02-20 @ 10:07:43
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0