Snart dags för sängen!

Har kollat på BB som ni vet och även hunnit käka lite. Nu är det dags för sängen skulle jag tro. Imorgon blir det upp och fixa lite här hemma och sedan vid 14 tiden ska jag iväg på fika hos Johanna. Blir kanske en promenad efter det också! Borde promenera mot bergvik och kolla på hårfärg iaf. Håret växer som ogräs men försöker klippa topparna typ varannan vecka nu så jag får bort alla kluvna hårtoppar. Jäkla slingor som förstörde mitt hår (mer än vanligt :P)! Trivs iaf i lite mörkrött. Blir att kika efter lite andra saker också som ska läggas på handlingslistan!

Hoppas ni haft en bra dag och kväll. Det har jag iaf ;) Sov så gott!



I've only got eyes for you K.
My best love and friend :)


Kommentarer
Postat av: Carolina

jisses va snygg bild !

hoppas allt är bra med dig och magen =)?

Syrran hälsar till dig

Kram

2011-02-22 @ 01:40:31
URL: http://finest.se/redheadbeauty
Postat av: Tina

Om inte annat är du grymt snygg i den rödtonade färgen!!

2011-02-22 @ 09:56:07
URL: http://Www.jewelleds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0