Pannkakor

Sitter i soffan och har för en stund sedan sett klart på Wallander med älskling. Låg i hans famn först med en filt över oss och gosade, sen i pausen så gjorde jag pannkakor. Det satt helt rätt de, så ni är vi mätta och belåtna. Försöker få pluttan att sparka lite men hon har varit ganska lugn idag. Sparkade lite tidigare idag och lite direkt efter maten men annars har hon varit ganska still (som jag känner det). Hon tog sig nog en slapp söndag som hennes mor ;)

Enda vettiga jag gjort idag va att åka in till Maxi med Krikke och Gustav och handlade. Behövligt! Men nu lutar det åt att lägga sig i sängen och kolla på How i met your mother sen sova. Både jag och Krikke ska upp tidigt imorgon. Han ska jobba och jag ska in till stan och passa Elliot medans hans mor ska iväg på lite ärenden. Jag passar honom så gärna. Vi har det kul han och jag :) Mamma följer med och gullar litte med E också innan hon åker iväg för jobb! Men nu blir det sängen.

Hoppas ni haft en bra dag :) Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0