Ny dag

Jo, och som tur är ska jag inte bära lika mycket idag som igår. Idag ska jag inte bära mer än min mat, min hårfärg... ja och kanske någon dricka eller så. Att vakna och se pluttis säng bäddad brevid sig va helt underbart. Fattas bara att pluttis kommer ut om några månader och sover i den :)

Vaknat flera gånger idag innan jag gick upp. Först vaknade jag runt 4 inatt, sedan vid 9 och sen vid 10 tiden. Jag önskar att jag hade gått upp vid 9 istället för 11.30-12.00 tiden, men va så jäkla gött att slappa under täcket bara. Drömt så sjuk dröm så de va inge kul alls att sova. Hatar de knepiga drömmarna. De får gärna sluta!

Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt mer än att jag ska fixa käk nu och sedan färga håret, som jag skulle gjort för längesen. Blir att bara bättra på det röda just nu. Mitt hår är slitet men har inte hjärta att klippa av det slitna. Har klippt någon cm på topparna iaf så de är väl LITE bättre nu, men skulle behöva ta några till.

Men ska kila ut i köket och se vad jag ska käka och fundera på vad jag kan ge mig ut på för äventyr idag :)


Kommentarer
Postat av: EvelinaFredin

när är du beräknad :)?

2011-02-03 @ 16:30:34
URL: http://www.llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0