Nej, jag orkar faktiskt inte.

Låt mig sjunka till den jobbiga nivån, jämt bara för någon minut.
Hur kan man som människa sitta och skriva saker om en så kallad vän NU, men när personen ifråga levde så snackades det skit om denna? Det äcklar mig att det finns så falska typer som ska komma långt efter och påstå sig sakna och tycka om någon så mycket och dessutom gå ut med det!? Det är vidrigt i mina ögon att folk ens yttrar sig när de snackat skit om personen som då denna bortgångna vän viste om!! Det sägs då också att den bortgångne inte längre tyckte bra om personen/personer som snackade skit. Hur pinsam får man bli?

USCH OCH FY på människor som vill utspela sig för att ha ett hjärta, medans det sitter familj och riktiga vänner utan sin son, bror, vän och lider på riktigt!


Detta är mina tankar, men kan med all säkerhet säga att det är många andras tankar också!


Kommentarer
Postat av: Daniel Eriksson

Hell yah Im all with u puke on the people I will..:)

2011-02-24 @ 14:22:32
Postat av: sofie

Hatar dom också. Människor som utnyttjar dom döda för att få uppmärksamhet. Så känns det lite. När folk försvinner så känner tydligen alla dom personerna! uuuu

2011-02-24 @ 16:59:58
URL: http://sofygates.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med föregående talare.. Patetiska människor..

2011-02-24 @ 17:17:02
Postat av: Anna

Instämmer helt med dig! får man fråga vem?

2011-02-25 @ 11:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0