MMMMMMM

Alltså här ligger jag hemma i soffan och njuter som en gris. Med gosig kudde med texten I Love You, som jag fick av älskling på alla hjärtans dag förra året, och en älskad liten T i magen som sparkar och har sig. Jag mår som en prinsessa just nu :) Okej lite ont i ryggen och har inte riktigt kommit på hur jag ska ligga för att slippa det, men annars myser jag som bara den!

Ikväll är det Sator på fabriken och jag står i garderoben. Lite ovanligt då jag alltid sitter i entrén, men jag känner för att röra på mig. Tråkigt att bara sitta still hela tiden! Ska bli väldigt kul att se vilken blandning på folk det kommer bli ikväll eller om det kommer bli The Tr***'s afton :P hehe. Nej men de ska bli kul att jobba ikväll, stå på benen lite :)



Lille bulan är med då :) Tycker de ser så gulligt ut när man böjer sig
framåt med en gravidmage för det blir verkligen som en kula :) hehe
(även om det syns dåligt på just denna bilden)


Kommentarer
Postat av: emma

Fin du är :D härligt att du mår så bra goding, det ska du göra!

2011-02-12 @ 16:42:36
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Den här bilden va väldigt fin !

2011-02-12 @ 17:38:46
URL: http://sofygates.blogg.se/
Postat av: sara

guuud vad söt mage! och du är fin du också :) hoppas allt går bra med bebben i magen!

glad alla <3 dag :)

2011-02-14 @ 21:25:52
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0